hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - magyar shortlistesek

Két újabb magyar ügynökségért izgulhat a szakma: egy magyar print és egy outdoor hirdetés jutott döntőbe.
hirdetés

A portorozsi reklámfesztiválon a térségből a legtöbb nevezéssel a románok jutottak a legjobbak közé.

A DDB Budapest a Frieslandnek készített Pöttyös Túri Rudi outdoor kampányával, míg a Sylva Reklámügynökség egy Nikon sajtóhirdetéssel jutott be kategóriájában a shortlistre.

A térségből egyértelműen a románok szerepelnek a legsikeresebben, a bukaresti irodák nevezései közül 27 alkotás jutott rövidlistára - 14 munka a press, kilenc pedig a televízió kategóriában jutott be, emellett három rádióreklám és egy TV/promó nevezés is rövidlistára került.

Bécsből 17, míg Prágából és Pozsonyból három-három nevezés szerepel a shortlisten. Magyarország mérlege egy ezüst dobverő, amelyet a Saatchi & Saatchi kapott az Arielnek készített pólódizájnért, emellett pedig további két Saatchi nevezés és egy Scholz & Friends alkotás jutott döntőbe a Design & Art Direction kategóriában.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés