Golden Drum - magyar shortlistesek
2006-10-05
Két újabb magyar ügynökségért izgulhat a szakma: egy magyar print és egy outdoor hirdetés jutott döntőbe.
A portorozsi reklámfesztiválon a térségből a legtöbb nevezéssel a románok jutottak a legjobbak közé.
A DDB Budapest a Frieslandnek készített Pöttyös Túri Rudi outdoor kampányával, míg a Sylva Reklámügynökség egy Nikon sajtóhirdetéssel jutott be kategóriájában a shortlistre.
A térségből egyértelműen a románok szerepelnek a legsikeresebben, a bukaresti irodák nevezései közül 27 alkotás jutott rövidlistára - 14 munka a press, kilenc pedig a televízió kategóriában jutott be, emellett három rádióreklám és egy TV/promó nevezés is rövidlistára került.
Bécsből 17, míg Prágából és Pozsonyból három-három nevezés szerepel a shortlisten. Magyarország mérlege egy ezüst dobverő, amelyet a Saatchi & Saatchi kapott az Arielnek készített pólódizájnért, emellett pedig további két Saatchi nevezés és egy Scholz & Friends alkotás jutott döntőbe a Design & Art Direction kategóriában.