hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - nincs magyar döntős a médiakategóriában

A Golden Drum médiakategóriájának zsűrije ma választja ki a nyerteseket, a shortlisten magyar munka nem szerepel - tudtuk meg Gács Róberttől, a Young & Rubicam kreatívigazgatójától, aki a médiazsűri tagja.
hirdetés

A zsűritagok ma utoljára ülnek össze Portorozsban, hogy a prezentációk alapján értékeljék a médiamunkákat. Az eredmény csak a reklámfesztivál díjátadó gáláján, október 4-én lesz publikus. Ebben a kategóriában magyar ügynökségekért nem izgulhat a reklámszakma, ugyanis a döntőbe nem jutott be hazai kampány.

Gács Róbert elmondta: az idei reklámversenyen színvonal tekintetében a médiamunkák viszik a prímet, miután ebbe a kategóriába a világ bármely tájáról lehetett nevezni. A döntőbe a New Europe országokon kívül amerikai, finn, több német és osztrák ügynökség kampánya került be.

A zsűritagok a nevezéseket DVD-n kapták meg a verseny előtti hónapokban. Minden zsűritag saját listát állított össze, amelyet összesítettek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés