Golden Drum - plakátpályázat pénzért, bloggerverseny belépőért
2008-07-14
Miközben megkezdődött a nevezés az idei Golden Drumra, a reklámfesztivál szervezői több külön pályázatot is hirdettek a versenyprogram mellé. A Piran városának, illetve Szlovéniának készítendő poszterekkel 5000-5000 eurót lehet nyerni, míg a Prolog nevű, idén a brandingről és az újmédiáról szóló vitasávhoz kapcsolódó blog kommentelőinek és bloggereinek belépőket ítélnek majd oda.
5000 eurót nyerhet a portorozsi Golden Drum reklámfesztivál és a Szlovén Turisztikai Hivatal (STO) közös versenyén, aki a hivatalos I feel sLOVEnia szlogent felhasználva a legmeggyőzőbb plakátot alkatja.
A Piran egyetemi városnak készítendő citylightok közül a legjobb ugyancsak 5000 eurót ér majd, amely mellé két fesztiválbelépő is jár majd szállással – utóbbiak a többi dobogós helyezettnek is járnak.
Mindkét pályázat beküldési határideje augusztus 26-a, bővebb információ a fesztivál honlapján található.
A fesztivál Prolog nevű vitaszínpadához kötődően blog is indult a Golden Drum honlapján: a BRANDrelationSHIPS és a Back to the Future nevű kategóriákba kerülő posztok kommentelői, és a témában publikáló bloggerek közül egy
szakzsűri tízet választ majd ki, akiket meghívnak majd a fesztiválra egy vita erejéig.
A külön pályázatok mellett természetesen a hivatalos versenyprogramba is elindult már a nevezés, a pályaművek szeptember 4-éig adhatók le. A pályázókat bátorítandó az interaktív kategóriában a többitől eltérően mindössze 210 euró a nevezési díj.
Mint azt már korábban megírtuk, a Golden Drum idei magyar zsűritagja a média kategóriába delegált Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója lesz. A főzsűri ténykedését Bob Moore, a Publicis US vezető kreatívigazgatója irányítja majd.
Pál Zsombor