hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - zsűrielnök a Publicis-től

Bob Moore, a Publicis USA vezető kreatívigazgatója lesz a Golden Drum reklámfesztivál zsűrielnöke. A szakember a tévé, a sajtó, a közterületi, a rádió és a design & art Direction zsűrik munkáját felügyeli.
hirdetés
A 15-ik portorozsi Golden Drum reklámverseny és fesztivál szervezői kinevezték a fesztivál zsűrielnökét, Bob Moore-t, a Publicis USA vezető kreatívigazgatóját.

Moore első állását szövegíróként töltötte be 1984-től egy kicsi seattle-i business-to-business ügynökségnél, majd további három évet töltött Seattle-ben a Cole & Webernél.

Bob Moore
Bob Moore
A következő tíz évben a Wieden & Kennedy-nél dolgozott, 1992-ben ő volt az egyike annak a hét amerikai szakembernek, akik elindították az ügynökség amszterdami irodáját, ezt majd Moore 1996-ban visszatért a portlandi központba.

2000-től a Fallon Minneapolis kreatívigazgatójaként folytatta, olyan ügyfelekkel mint a United Airlines, a Lee Jeans, az International Trucks és a Holiday Inn Express.

Két évvel később Moore átigazolt a Publicis Seattle-hez mint ügyvezető kreatívigazgató 2006-ra pedig a Publicis USA vezető kreatívigazgatói pozíciójába emelkedett.

Moore eddig számos nemzetközi díjat nyert köztük öt Gold Lions-t és egy Silver Lions-t, három D&AD Silver Pencilt, és a Clio fesztivál díjait.

A fesztiválnak egyébként nem Bob Moore az első Publicis-től érkező zsűrielnöke: a tizedik fesztiválon 2003-ban David Droga, a Publicis Worldwide kreatívigazgatója látta el az elnöki teendőket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés