Golden Drum: magyar buli, záróparti
Képes beszámoló a pirani magyar buliról Vodafone-os, HPS-es túlsúllyal, valamint a zárópartiról Katya Bazilevskayával.
Az Adriai-tenger partján tájékozódni a szakmáról októberben nem rossz dolog. Persze soha nem lenne az, de így ilyen kontextusban még lehengerlőbb. Két napot töltöttünk a szakmai konferenciák napos oldalán és igyekeztünk azt is megfigyelni, hogy a reklámosok mivel érzik másképpen az esti lüktető ütemeket egy ilyen miliőben.
Sokadszorra fogtak össze a magyar ügynökségek vezetői, hogy a portorozi estébe egy kis csípőset is csempésszenek. Sokadszorra mutatták meg, hogy bravúrosan táncolnak a magyarok, ha akarnak! Márpedig nagyon is akarnak és ez statisztika idén is kimagasló eredménnyel zárult. Több mint 200 ügynökségi és ügyféloldali érdeklődő látogatott el a pirani Cafe Teaterbe, ahol hajnalig szólt a muzsika, simogatott a Fütyülős pálinka, táncoltatott a Törley pezsgő, hűsített a tenger felől érkező szellő és mulattattak a hoszteszlányok.
Belefutottunk a kollégái által otthonról megszöktetett német reklámosba, szülinapos portorozi lakosba, 28 darab HPS-dolgozóba (igen, ők voltak a legtöbben!) és rengeteg üres műanyag tányérba, amit előzetesen Superman töltött meg magyaros pörkölttel.
Tudomásunkra jutott, hogy a magyar parti napján megrendezett hivatalos szlovén bulin rendkívül lapos volt a hangulat, unatkoztak a résztvevők, így az éjszaka folyamán a magyar részleg népessége nőttön nőtt; rengeteg szlovén szökevényt láttunk el Fütyülős pálinkával.
Az utolsó napon vacsorával egybekötött búcsúbulin vettünk részt a Bernardinban, de bevallom hősiesen, hogy se enni, se inni nem volt kedvem, mert egyfolytában az orosz Katya Bazilevskayát figyeltem, aki a zárópartit megelőző díjátadón letarolta szinte az összes nagyobb nemzetközi ügynökség képviselőjét, minden értelemben. Katya egy orosz reklámügynökségnek, a Look at Mediának a kreatívigazgatója, amit néhány évvel ezelőtt alapítottak és csupán pár embert alkalmaznak. Katya egyszerű bájával és tehetségével begyűjtött 2 Silver Drumot, 3 Golden Drumot, 3 Grand Prix-t, a legsikeresebb ügynökségnek járó Golden Rose díjat és egyben a Tartini Awardot is, ami a legsikeresebb független ügynökséget illeti.
Igen, az orosz nőknek csodálatos ízlésük van és nem csak öltözködés terén. Végre valaki bebizonyította, hogy egyetlen kampánnyal akár egész Európa (kecses) lábunk előtt heverhet!