hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum: magyar buli, záróparti

Képes beszámoló a pirani magyar buliról Vodafone-os, HPS-es túlsúllyal, valamint a zárópartiról Katya Bazilevskayával.

hirdetés

Az Adriai-tenger partján tájékozódni a szakmáról októberben nem rossz dolog. Persze soha nem lenne az, de így ilyen kontextusban még lehengerlőbb. Két napot töltöttünk a szakmai konferenciák napos oldalán és igyekeztünk azt is megfigyelni, hogy a reklámosok mivel érzik másképpen az esti lüktető ütemeket egy ilyen miliőben.

Sokadszorra fogtak össze a magyar ügynökségek vezetői, hogy a portorozi estébe egy kis csípőset is csempésszenek. Sokadszorra mutatták meg, hogy bravúrosan táncolnak a magyarok, ha akarnak! Márpedig nagyon is akarnak és ez statisztika idén is kimagasló eredménnyel zárult. Több mint 200 ügynökségi és ügyféloldali érdeklődő látogatott el a pirani Cafe Teaterbe, ahol hajnalig szólt a muzsika, simogatott a Fütyülős pálinka, táncoltatott a Törley pezsgő, hűsített a tenger felől érkező szellő és mulattattak a hoszteszlányok. 

A hivatalos magyar parti beharangozója
Magyar parti flyer

Belefutottunk a kollégái által otthonról megszöktetett német reklámosba, szülinapos portorozi lakosba, 28 darab HPS-dolgozóba (igen, ők voltak a legtöbben!) és rengeteg üres műanyag tányérba, amit előzetesen Superman töltött meg magyaros pörkölttel.

Tudomásunkra jutott, hogy a magyar parti napján megrendezett hivatalos szlovén bulin rendkívül lapos volt a hangulat, unatkoztak a résztvevők, így az éjszaka folyamán a magyar részleg népessége nőttön nőtt; rengeteg szlovén szökevényt láttunk el Fütyülős pálinkával.

Az utolsó napon vacsorával egybekötött búcsúbulin vettünk részt a Bernardinban, de bevallom hősiesen, hogy se enni, se inni nem volt kedvem, mert egyfolytában az orosz Katya Bazilevskayát figyeltem, aki a zárópartit megelőző díjátadón letarolta szinte az összes nagyobb nemzetközi ügynökség képviselőjét, minden értelemben. Katya egy orosz reklámügynökségnek, a Look at Mediának a kreatívigazgatója, amit néhány évvel ezelőtt alapítottak és csupán pár embert alkalmaznak. Katya egyszerű bájával és tehetségével begyűjtött 2 Silver Drumot, 3 Golden Drumot, 3 Grand Prix-t, a legsikeresebb ügynökségnek járó Golden Rose díjat és egyben a Tartini Awardot is, ami a legsikeresebb független ügynökséget illeti.

Igen, az orosz nőknek csodálatos ízlésük van és nem csak öltözködés terén. Végre valaki bebizonyította, hogy egyetlen kampánnyal akár egész Európa (kecses) lábunk előtt heverhet!

Katya Bazilevskaya, a Look at Media kreatívigazgatója és Katja Petrin Dornik, a Multi Chanel zsűritagja és a TBWA Slovenia kreatívigazgatója
További Golden Drum képért kattintson a képre!
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés