hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google – tévéreklámokkal

Tévéreklámokban is utazik már a Google – írja a Hwsw. A keresőóriás az EchoStar Communications céggel kötött megállapodása alapján reklámokblokkokat értékesít majd, amelyek a szolgáltató műholdas adásában jelennek meg.
hirdetés
Online aukción keresztül értékesíti a Google az általa lekötött reklámblokkokban a reklámhelyeket. Az árverésen nyertes cégek tévéhirdetéseit a vállalat továbbítja az EchoStarnak, amely ezt követően beilleszti azt a megfelelő adáshelyekre. Az EchoStart Dish nevű műholdas szolgáltatása nagyjából 13 millió amerikai háztartáshoz ér el.

A Google további megállapodásokat tervez más kábelszolgáltatókkal és televíziós csatornákkal is. A tévéhálózatok és médiaügynökségek attól tartanak, hogy elveszítik az ügyfélkapcsolataikból származó előnyöket.

Információk szerint az EchoStar rendszerében a set-top boxok révén nyomon követhető, hogy melyik reklámot hányan látták, és mennyien kapcsoltak el alatta.
(forrás: HWSW)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés