hirdetés
hirdetés
hirdetés

GVH - biztosítást hirdetettek befektetésként a postán

A Magyar Posta Életbiztosító (MPÉ) hirdetéseit vizsgálta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A társaság 2003 és 2007 között közzétett egyes reklámokban megtévesztő volt, mert a PostaHozamŐr nevű biztosítást befektetésként népszerűsítették.
hirdetés
A PostaHozamŐr az MPÉ szerint életbiztosítási termék, biztosítási jellege kapcsán pedig havonta jelentkező költségek terhelik a fogyasztót, és csak a szerződési feltételekben meghatározottak szerint tud élni a visszavásárlási lehetőséggel. Mindezek ellenére a termék kommunikációja a megtakarításra helyezte a hangsúlyt – állapította meg a versenyhivatal, miután vizsgálta az 2003 és 2007 közötti hirdetéseket.

A GVH szerint önmagában annak közlése, hogy egy termék egyszerre életbiztosítási és befektetési jelleggel is bír, egyértelműen nem tájékoztat arról, hogy a ténylegesen befektetett összegre, az elérhető hozamra milyen hatással lehet az, hogy a termék életbiztosítási termékként forgalmazható.

A társaság nem kapott bírságot, mert a fogyasztók a jogsértő reklámokkal jellemzően a postahivatalokon belül találkozhattak, ahol lehetőségük volt azonnal további információkhoz jutni.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés