hirdetés
hirdetés
hirdetés

GVH - büntetés valótlan állításokért

Jogsértő volt az étrend kiegészítő tablettákat forgalmazó L'Orelle egyik reklámkampánya, amely a rhinoBeam készüléket hirdette.
hirdetés
A versenyhivatal vizsgálata szerint a L'Orelle megtéveszthette a fogyasztókat azzal, hogy honlapján, illetőleg a Természetgyógyász című magazin 2004/12. számában az általa forgalmazott rhinoBeam készüléket gyógyító hatásúnak nevezte. A cég a site-on és a magazinban a terméket úgy hirdette, mintha a módszer hátterében „Nobel-díjas felfedezés” állna, és „a leghatásosabb természetes terápiás készülék” lenne. Ezt a cég nem tudta bizonyítani a vizsgálat alatt.

A GVH ezenkívül a rhinoBeam készülék árkommunikációját is jogsértőnek találta. A vállalkozásnak 300 ezer forintos bírságot kell fizetnie a valótlan állítások miatt, és fel kell hagynia a jogsértéssel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
már a cégnév is megtévesztő, nincs mit csodálkozni ezen...
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés