hirdetés
hirdetés
hirdetés

GVH - etikai kódexről döntött

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jóváhagyta a Kereskedelmi Etikai Kódexet, amelyet több nagyvállalat képviseletében az Országos Kereskedelmi Szövetség nyújtott be.
hirdetés
A jelentős piaci erővel rendelkező vállalkozásoknak - egy idén hatályba lépett törvény szerint -etikai kódexben kell megfogalmazniuk azokat az elveket, amelyek a beszállítóikkal való kapcsolataikban a tisztességes kereskedelmi gyakorlatot biztosítják.

Az Auchan, a Cora, a Csemege-Match, a Plus, a Metro, a Penny Market, a Profi, a Reál, a Spar és a Tesco elfogadta, és jóváhagyta azt az etikai kódexet, amelyet az előírtak szerint december 1-jéig az Országos Kereskedelmi Szövetség nyújtott be a GVH-nak.

A versenyhivatal megállapította, hogy a kódex olyan szabályrendet tartalmaz, amely a kereskedelmi törvénynek megfelel, és a tisztességes kereskedelmi gyakorlatra vonatkozik. A kódexet a 2007. december 31-ig tartó időszakra hagyta jóvá a GVH, ugyanis a kezdeti tapasztalatok és alkalmazások gyakorlata miatt elképzelhető, hogy később korrigálják az irányelveket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés