hirdetés
hirdetés
hirdetés

GVH - gyógyvízhiány

Gyógyvizes szolgáltatással hirdette az Arany Alkony Paskál Idősek Otthonát az Aranykor Szociális Kht. és a Medicatus-SPC Beruházó és Szolgáltató. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint a reklámok jogsértőek, mert csak három gyógyvizes kádfürdő áll az idősek rendelkezésére.
hirdetés
A két vállalkozás az idősek otthona népszerűsítésére 2004 és 2006 között több olyan hirdetést tett közzé, amelyek kedvező áron emelt szintű körülményeket, szolgáltatásokat ígért a nyugdíjas érdeklődőknek. A szórólapok és a televíziós reklámok arról tájékoztattak, hogy az idősek otthonában gyógyvíz is van, illusztrációként pedig úszómedencét tüntettek fel.

A GVH vizsgálata megállapította, hogy csak három egyszemélyes gyógyvizes kádfürdő van, a medence és a pezsgőfürdő továbbra is kezelt csapvizes, vagyis a reklámok megtévesztőek, hiszen úgy tűnik, mintha a medencében is gyógyvíz lenne.

A GVH jogsértést állapított meg, de bírságot nem szabott ki, mert a fogyasztók utólag tájékozódhattak az Arany Alkony Paskál idősek otthona adottságairól. A jogsértő magatartásnak az intézményi férőhelyek száma miatt kis piaci hatása volt. Emellett enyhítő körülmény volt az is, hogy mindkét cég elismerte a megtévesztő hirdetést és még a versenyhivatal döntése előtt kijavították a reklámokat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés