hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sárgalap

GVH - láthatatlan szemüvegkedvezmény

Szemüvegkeretet hirdetett akciós áron a Fotex-Ofotért, ám a reklámokban nem közölték egyértelműen, hogyan lehet igénybe venni a kedvezményeket. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ezért 5 millió forint bírságot szabott ki a vállalatra.
hirdetés
A Fotex-Ofotért 2006 novembere és 2007 januárja között valamint 2007 júliusától 2007 novemberéig az „Ön vállalja a korát, mi vállaljuk a kedvezményt! Minden vásárló annyi százalék kedvezményt kap a szemüvegkeret árából, ahány éves!” szlogennel hirdette akciós szemüvegkereteit. A reklámok televíziókban, rádiókban, újságban, plakátokon és szórólapokon jelentek meg.

Bár a Fotex-Ofotért valamennyi reklámjában figyelmeztetett arra, hogy az akciós ár csak vékonyított műanyag lencsével megrendelt komplett szemüveg esetében érvényes, a televíziós reklámokban azonban ez az információ csak igen rövid ideig, gyakorlatilag olvashatatlanul apró betűméretben jelent meg.

A GVH 5 millió forintos bírságot szabott ki a megtévesztő tévéreklámokért.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés