hirdetés
hirdetés
hirdetés

GVH - Opel-reklámokat kifogásolt

„Nem tök jók az Opel-reklámok” - írja a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közleményében, amelyben a General Motors Southeast Europe (GMSE) jogsértéséről számol be. A fogyasztók megtévesztéséért a hirdető 20 millió forint bírságot kapott.
hirdetés
A GMSE tavaly novemberben az Opel 15. születésnapja alkalmából indított „Tök jó Opel-napok” akcióra hívta fel a figyelmet rádiószpottal. A versenyhivatal azt kifogásolta, hogy a rádióreklám elhallgatta, hogy a központi 15 százalékos kedvezmény csak a lízingkonstrukció választása esetén vehető igénybe, miközben a vevőknek csak kisebbik hányada dönt ezen értékesítési módszer mellett.

Az autógyártó két hónappal később újabb rádiókampánnyal jelentkezett, amely azt hirdette, hogy „már 14 990 Ft-tól gazdag felszereltségű, téli gumis, tök jó Opelhez” lehetett jutni. Ellentétben a POS-anyagokkal a rádióbeharangozóban nem esett szó arról, hogy ez csak az első 12 hónapra érvényes, ezt követően pedig jelentősen megemelkedik a havi törlesztő összeg mértéke.

A versenyhivatal a bírság összegénél a reklámok költségeit vette alapul.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés