hirdetés
hirdetés
hirdetés

GVH - pert nyert az Egis-szel szemben

A Világgazdaság információi szerint pert nyert a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az Egis-szel szemben. Mint ismeretes: a versenyhatóság 2004-ben százmillió forintra bírságolta a gyógyszercéget a fogyasztók megtévesztése miatt.
hirdetés
Az Egis-t a Coverex nevű gyógyszerkészítmény reklámja miatt bírságolta meg a versenyhivatal - számolt be a három évvel ezelőtti GVH-döntés idején a Kreatív Online. A versenyhivatal határozata szerint az Egis a termék 2003-as és 2004-es reklámjaival megtéveszthette a fogyasztókat és az orvosokat. A gyógyszergyár ugyanis az orvos-tájékoztatóiban a gyógyszer szív- és érrendszeri betegségeket megelőző, preventív hatását reklámozta, annak ellenére, hogy a gyógyszernek nincs ilyen törzskönyvezett hatása.

A Világgazdaság szerint a GVH részéről ez volt az első igen súlyos bírság, amelyet a fogyasztó megtévesztésére alkalmas magatartás kapcsán szabtak ki. Az elsőfokú bíróság előtt az Egis nyert, ez azt ítéletet a Fővárosi Ítélőtábla hatályon kívül helyezte, és a GVH határozatát helyben hagyta.
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés