hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hajdú Péter gyártja az ÖsszeEsküvőket

Hajdú Péter lesz a Tv2 új valóságshow-jának, az ÖsszeEsküvőknek az egyik producere és a gyártója – írja a Blikk. A bulvárlap információi szerint a műsor közel egymilliárd forintba kerül majd.

hirdetés

Hajdú Péter cégét kérte fel az ősszel induló párkereső-anyósos valóságshow-jának elkészítésére a Tv2 – tudta meg a Blikk. A lap információi szerint az ÖsszeEsküvők a csatorna egyik legnagyobb és legköltségesebb produkciója lesz, amit közel egymilliárd forintból hoznak tető alá. (A Comment:com szerint ezt az összeg valószínűleg erős túlzás, inkább a fele tűnik reálisnak.)

Hajdú Péter a bulvárlapnak azt nyilatkozta, mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy az ÖsszeEsküvők a Tv2 legsikeresebb műsora legyen, és túlszárnyalja a Big Brothert is. „A legjobb szakemberekkel fogok dolgozni azért, hogy minden tökéletes legyen” – mondta a leendő producer.

A külföldön Perfect Bride néven futó műsor itthoni változatában 12 lány és hat fiú, valamint a hat fiú édesanyja be fog költözni egy házba. A nézők minden héten kiszavaznak egy lányt vagy egy férjjelöltet az édesanyjával együtt. A győztes páros akkor kapja meg milliós nyereményét, ha összeházasodnak.

A valóságshow női műsorvezetőjéről már több találgatás is szárnyra kapott: szóba került Mónika, a Viva Tv-s Iszak Eszter, a legújabb hírek szerint azonban az ex-RTL-es  Peller Mariann vezetheti majd a műsort – olvasható a Comment:com-on. 

A Törökországból indult, de Olaszországban, a Közel-Keleten és Indiában is sikerrel futott formátum számos nézettségi rekordot megdöntött: hazájában, Törökországban 71 százalékos közönségaránnyal futott. Magyarországon az augusztus végén induló Való Világ 5-ös szériájával kell majd megküzdenie.

(forrás: Comment:com, Blikk)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés