hirdetés
hirdetés

Hajléktalanokért kampányol a Bistro

2010-11-12

Hajléktalanokat segít a Bistro Reklámügynökség. A kampány célja a tévhitek eloszlatása.

Társadalmi felelősségvállalásként támogatja munkájával a Bistro Reklámügynökség a Hajléktalanokért Közalapítvány tavasz óta tartó kampányát. Az üzenet és a kreatívkoncepció megalkotásakor az ügynökség a hajléktalansággal kapcsolatos tévhitek eloszlatását tűzte ki célul.

A kampány során rádió- és tévészpot fut a kereskedelmi és közszolgálati csatornákon, kéthónapos citylight kampány, illetve print hirdetések és programajánlók a kampány részeként szervezett rendezvényekről.

A hirdetések mellett pr-megjelenések erősítik a kampányt, amelyet a Red Lemon irányít. A munkálatokban részt vettek továbbá: KMH Film (filmgyártás), Flashback (fotózás), Simity Miklós (szövegírás), Print KMH (nyomdai munkák), Laluz (fényfestés), Pesti Est, Balanka Közterületi Médiaügynökség, A Város Mindenkié.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés