hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hajléktalanokért kampányol a Bistro

Hajléktalanokat segít a Bistro Reklámügynökség. A kampány célja a tévhitek eloszlatása.

hirdetés

Társadalmi felelősségvállalásként támogatja munkájával a Bistro Reklámügynökség a Hajléktalanokért Közalapítvány tavasz óta tartó kampányát. Az üzenet és a kreatívkoncepció megalkotásakor az ügynökség a hajléktalansággal kapcsolatos tévhitek eloszlatását tűzte ki célul.

A kampány során rádió- és tévészpot fut a kereskedelmi és közszolgálati csatornákon, kéthónapos citylight kampány, illetve print hirdetések és programajánlók a kampány részeként szervezett rendezvényekről.

A hirdetések mellett pr-megjelenések erősítik a kampányt, amelyet a Red Lemon irányít. A munkálatokban részt vettek továbbá: KMH Film (filmgyártás), Flashback (fotózás), Simity Miklós (szövegírás), Print KMH (nyomdai munkák), Laluz (fényfestés), Pesti Est, Balanka Közterületi Médiaügynökség, A Város Mindenkié.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés