hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hamis termékekhez hasonlítja az álhíreket a Riporterek Határok Nélkül reklámja

A Reporters Sans Frontières civil szervezet olyan reklámot adott ki, amely az álhírek hatását a hamis termékek által okozott károkhoz hasonlítja.

hirdetés

Hamisított étolaj, gyógyszerek, babatápszer, repülőgép: ezekhez hasonlítja új reklámjában az álhíreket a Reporters Sans Frontières civil szervezet, amelyet a Sajtószabadság Világnapja alkalmából készítettek.

A reklámban bemutatják, hogy az egyes hamisított terméket mennyi áldozatot követeltek az utóbbi időben: például a hamis étolaj 1959-ben 10 ezer embert bénított meg, a kamu gyógyszerek évente 700 ezer emberéletet követelnek, a hamisított divatcikkek megvételével a terrorizmust és a mafiát támogatjuk, és így tovább, majd a végén, amikor az álhírekhez érnek, azt írják, annak csak egy áldozata van: a demokrácia.

Forrás: AdAge

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés