hirdetés
hirdetés
hirdetés

Harap utca 3. alatt

Tisztelt Kaszás György úr! Örömmel tájékoztatom, hogy „megnyitotta kapuit” a Szlogen-Bank, amely Magyarországon egyedülálló, elsőként megjelenő vállalkozás, célja a magyarországi jelmondatgyűjtemény, egyfajta „gegtár” létrehívása volt.
hirdetés

A Szlogen-Bank arra vállalkozik, hogy összegyűjti a magyar reklámszakma eddig még nem használt, új és minőségi szlogenjeit, rendszerezi azokat témájuk, mondanivalójuk, kulcsszavaik vagy éppen konkrét tartalmuk szerint, egy állandóan bővülő, terebélyesedő adatbázist hozva létre. Az egyes szlogeneket pedig megpróbálja eljuttatni oda, ahol a leginkább szükség van rájuk, a szlogeneket alkalmazó cégekhez, szakemberekhez.

Az igényeket részben a már most több száz szlogent tartalmazó szlogenbankunkból tudjuk kielégíteni, melyet a sokszínűség érdekében bárki gyarapíthat ötletével.

Másrészt, amennyiben még nincs megfelelő jelmondat a szlogentárban, szövegíróink rövid időn belül előállítanak a konkrét elképzeléseknek megfelelő szlogeneket, melyekből Önök választhatják ki a megfelelőt.

Szolgáltatásunk részletes leírását, a jelenlegi témaköröket és néhány mintát megtekinthet a /.../ oldalunkon.

Ha Önnek szlogenre van szüksége, vagy szívesen gyarapítaná szlogengyűjteményünket ötleteivel, esetleg mindkét lehetőség felkeltette az érdeklődését, írjon nekünk /.../, vagy hívja a /.../ telefonszámot!

Tisztelettel:
Turbucz Erika
ügyvezető igazgató

Tisztelt Turbucz Erika!

Örömmel olvasom a Szlogen-Bank létrejöttéről szóló levelét. Néhány kérdésem természetesen felmerül a gyakorlati működésével kapcsolatosan. Ezekre Ön szlogenbankárként nyilvánvalóan meg tudja adni nekem az autentikus válaszokat. Nagyon érdekelne például az, hogy ha most beteszek egy szlogent az Önök bankjába, akkor egy év múlva mennyit kapok vissza. Érdekelne továbbá az is, hogy ha egy eddig még soha nem tapasztalt helyzet lépne fel, s kreatívrészlegem egyetlen tagjának sem jutna eszébe egy szlogen, akkor lemehetek-e a sarki automatához és kártyával felvehetek-e egyet. Jó lenne azt is tudnom, hogy milyen kedvezményes szlogen-hitelkonstrukciókat kínálnak.

Ráklikkeltem az Önök site-jára is. Szlogenmintáik között leginkább a nehézipar acélmegmunkálás ágazata számára kínált szlogenjük ragadott meg, miszerint: Acél szentesíti az eszközt. De a gyógyszer-kategóriában ajánlott mondatuk – A számba vehető egészség – is figyelemre méltó.

Nagy megnyugvással láttam, hogy a jogi háttér is teljesen kidolgozott, részletes és hosszú szövegformulákkal rendelkeznek szlogen-adásvételi szerződés, illetve bizományosi szerződés formájában. Ez utóbbi ugyan egy kicsit kedvezőtlenebb konstrukció, lévén, hogy senki nem szeretné azt, hogy egy általa megírt szlogent Önök csak bizományba vegyenek át, s ezért csak az értékesítés után juthasson az alkotó a pénzéhez.

Ha már itt tartunk, jó lenne tudni valamit az anyagiakról is. Felmerül bennem például, hogy általam régebben írott szlogenek (pl. Szállunk rendelkezésére!, Nem bántja a szemét?) antiknak számítanak-e, s mint ilyenek, sokkal drágábbak-e?

Szlogenbankjuk létrejöttének azért is nagyon örülök, mert az Önök segítségével végre megszűnik az áldatlan helyzet a reklámcsinálásban, amikor előzetes kutatással, piacelemzéssel, kommunikációs stratégiával, kreatív alkotással és egyéb fittyfenével kell foglalkozni, megszűnik az, hogy a szlogen mindezen fárasztó és teljesen felesleges folyamatok eszenciájaként működik. Mennyivel egyszerűbb lesz ezután az életünk! Ha mondjuk autót akarunk reklámozni, felveszünk az Önök bankjától hosszú lejáratra egy szlogent, mellényomjuk az autó fényképét, és közzétesszük. Nem kell bíbelődnünk releváns mondanivalóval, átgondoltsággal, profizmussal. Önök a szakma megmentői! Mindezt köszönöm.

Ui.: Én az Ön helyében erősen gondolkodnék a Layout-Bank, a Fősor-Bank, a Szövegtest-Bank és az Egyesült Embléma- és Logó-Bank megalapításán is.

Mély tisztelettel:

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés