Hárman pályáztak a Millenárisnál
A Millenáris tenderen választott médiaügynökséget. A nettó 24 millió forintos feladatokért három ügynökség indult.
Az IMG, a Vivaki Starcom divíziója és a Bell & Partners indult a Millenáris Tudományos Kulturális Közhasznú Nonprofit Kft médiatenderén – derül ki a Közbeszerzési Értesítőből. A kiíró részéről nettó 24 millió forintra becsült szerződést az IMG nyerte el, az ügynökség pontosan ilyen összegű ajánlatot nyújtott be.
A második legkedvezőbb ajánlatot a Starcom divízió adta, arról azonban nincs információnk, hogy ez milyen összegről szólt.
A tendernyertes IMG feladata a médiatervezés, médiafoglalás és vásárlás, különös tekintettel a nyomtatott média megjelenésekre, az elektronikus- és az online médiára, valamint a kültéri és beltéri felületek foglalására.