hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hárman pályáztak a Millenárisnál

A Millenáris tenderen választott médiaügynökséget. A nettó 24 millió forintos feladatokért három ügynökség indult. 

hirdetés

Az IMG, a Vivaki Starcom divíziója és a Bell & Partners indult a Millenáris Tudományos Kulturális Közhasznú Nonprofit Kft médiatenderén – derül ki a Közbeszerzési Értesítőből. A kiíró részéről nettó 24 millió forintra becsült szerződést az IMG nyerte el, az ügynökség pontosan ilyen összegű ajánlatot nyújtott be.

A második legkedvezőbb ajánlatot a Starcom divízió adta, arról azonban nincs információnk, hogy ez milyen összegről szólt. 

A tendernyertes IMG feladata a médiatervezés, médiafoglalás és vásárlás, különös tekintettel a nyomtatott média megjelenésekre, az elektronikus- és az online médiára, valamint a kültéri és beltéri felületek foglalására.

 

(forrás: Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés