hirdetés
hirdetés

Három celeb/m2

2012-02-17

A már hagyományosnak mondható, hetedik Initiative - Brand Connection farsang dress code-ját mindenki komolyan vette. Megállás nélkül érkeztek a médiás munkatársakból hirtelen celebekké átalakult vendégek, mindaddig, amíg a celebszámláló a kiakadás előtti pillanatban leállt, és kezdetét vette a hajnalig tartó mulatozás.

Idén hetedik alkalommal ünnepelt együtt az Initiative és a Brand Connection párosa ügyfeleivel és partnereivel. A beöltözést évről évre egyre komolyabban veszik a meghívottak, így a Szeparé Bisztró csordultig telt a vöröszőnyeg szülöttjeivel. Lépten nyomon Angeline Jolie gyerekébe, a Ponyvaregény sztárpárosába - John Travoltába és Uma Thurmanbe - botlottunk, de ott volt Victoria Beckham, az ABBA és a Spice Girls is, valamint aki soha nem hiányozhat: Szíj Melinda is.

Minden évben, így idén is összemérhették erejüket az állandó két csapat képviselői: a kölcsönzőből szerzett jelmezek csapata és a kézzel ragasztott, hajtogatott, festett jelmezkreálmányok csapata.

Az Epamedia csapata (Kiss): Dankó Lászkó, key account manager, Ujhelyi Nóra, key account manager, Izsák Miklós, kereskedelmi vezető, Dobrovitz Ildikó, key account manager, valamint középen: Németh Béla, az Initiative ügyvezető igazgatója
További képekért kattintson!

A jelmezbiztosok febuár 9-én éjszaka 2 órakor a Kiss zenekart (EpaMedia munkatársait) emelték ki a tömegből és ítélték oda nekik a legjobb jelmezért járó díjat.

Halász Dóra
szerkesztő

hirdetés
hirdetés