Hegyekben indulnak az új szakképzések
2008-08-27
A tatabányai Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) piackutató szakképzést és keresőmarketing kurzust, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) stratégiai marketing, pr, illetve CSR szakképzést indít.
Négy új felsőfokú szakképzés is indul októberben a kommunikációs szakmához kapcsolódó területeken. A kurzusok legalább BA/BSc szintű diplomával rendelkezőknek szólnak és felsőfokú oklevelet adnak (a Magyarországon eddig engedélyezett mesterszakok jegyzékében hasonló szakterületek nem szerepelnek, azaz MA/MSc szinten várhatóan nem indulnak hasonló képzések).
MÜTF: piackutatás, keresőmarketing
A tatabányai MÜTF a piackutatás gyakorlata nevű, két féléves képzése a Piackutatók Magyarországi Szövetségével közösen indul. (A szövetségből nemrég kivált és önálló szervezetet alapított a legnagyobb piaci szereplők egy része, erről bővebben itt írtunk.) A kurzus oktatói között szerepel Klenovszki János, az NRC cégvezetője, Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója, Máth András, a Ringier kutatási igazgatója, Megyer Örs, a Megyer Consulting vezetője és Vágyi Erik, az ACNielsen Ad-hoc kutatásvezetője.
A MÜTF budapesti tagozatán ősszel egy 8 alkalomból álló, nem akkreditált keresőmarketing kurzus is indul, itt többek között Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi vezetője, Damjanovich Nebojsa tanácsadó és Fazakas László, az Arcus Search tanácsadója szerepel az előadók között.
BKF: marketing, pr, CSR
A BKF most startoló három kurzusa ugyancsak szakképzésként indul. A három féléves stratégiai marketing tanfolyam előadói között Sas István reklámfilmrendező, Szeles Péter, a Magyar PR Szövetség elnöke, Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkára, Kisantal Gyula, a D’Arcy Avenue kreatívigazgatója és Büttl Krisztián, a Red Bull brand managere is szerepel.
A főiskola ugyancsak három féléves pr-szakképzésén mások mellett Takács Ildikó, a Trigránit kommunikációs igazgatója, Szeles Péter, R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője, Szántó Balázs, a Noguchi Porter Novelli ügyfélkapcsolati igazgatója és Barta Zsolt, a Pepsi volt pr-igazgatója és Magyar Rita, a Tv2 pr-vezetője oktatnak majd. A két féléves CSR-kurzuson többek között Braun Róbert, a Braun&Partners ügyvezetője, Szeles Péter, Takács Ildikó és Nagy István Ottó, az Ernst&Young üzleti tanácsadás üzletágigazgatója adnak elő.