hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hetedszerre lesz filmplakát verseny a filmszemlén

Idén is megrendezik a Magyar Filmszemle kísérőrendezvényét, a filmes plakátok kiállítását és versenyét. Az Urániában lehet megtekinteni őket.
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezik meg a Magyar Filmplakát Kiállítás és Versenyt.  Az eseményen az összes olyan, 2009-ban a mozikba került film plakátját meg lehet nézni, amelyet hazai tervező készített.

A Café Film által szervezett eseményt Lelkes László tervezőgrafikus művész nyitja meg február 1-jén 17 órakor az Uránia Nemzeti Filmszínház kávézó szintjén.

A február 8-áig látható kiállítás célja, hogy összegyűjtse és bemutassa a filmek „arcául” szolgáló alkotásokat és így javítsa a hazai filmplakátok megjelenését és presztízsét.

A versenyben résztvevő filmplakátok közül egy szakmai zsűri és a közönség választja ki a nyertes alkotásokat. A zsűri tagjai idén: Petrányi Viktória producer, Lelkes László, Zsótér László, Molnár Gyula és Csordás Zoltán tervezőgrafikus- művészek.

A közönség a művekre a kiállítás helyszínén, a Filmszemle programjain kihelyezett urnáknál, valamint a rendezvény megújult honlapján, a www.filmplakat.hu-n szavazhat. A weboldalon az érdeklődők az összes kiállított alkotás mellett az elmúlt évek plakátjait, köztük a díjazott munkákat is megtekinthetik.

Idén 24 darab filmplakát van versenyben az „Év Filmplakátja” díjért, illetve a közönség elismeréséért. Az Uránia mozi területén található kivetítőkön meg nem valósult filmplakátokat láthatnak az érdeklődők.

Ugyan tavaly is volt filmplakát verseny, akkor a zsűri nagyon szigorú volt, és nem állított fel sorrendet. Döntésüket azzal indokolták, hogy nem találtak kiemelkedő munkát.

 A 41. Magyar Filmszemléhez kapcsolódóan egy másik versenyt is meghirdettek: a Port.hu a szemlés filmek honlapjait szavaztatja meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés