hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hidegháborús Dallast néz Németország

Kritikai és közönségsikert egyaránt aratott az a tévésorozat, mely a letűnt megosztottságot idézi fel Németországban. A közszolgálati televízión fut a széria.

hirdetés

Az egykori kommunista NDK mindennapi életét bemutató szappanopera ragadja magával az ország két felének újraegyesítése után húsz évvel a televíziónézőket Németországban. A hidegháborús Dallasként emlegetett sorozatot Weissensee címmel vetíti az ARD közszolgálati csatorna. Az elnyomó államban felmerülő nehézségeket is bemutató széria 16 százalékos nézettséget produkál, az eredetileg 6-epizódos sorozat készítői máris újabb berendelést kaptak.
A Kelet-Berlin egyik részéről, Weissensee-ről elnevezett alkotás egyfajta Rómeó és Júlia-történet, két család - a Kupfer és a Hausmann - története, amely jóval a berlini fal leomlása előtt, 1980-ban játszódik.
A Kupfer család Stasi-ügynökök törekvő klánja, a másik család központi figurája Dunja Hausmann, a bohém disszidens anya, egy kabaréénekes, az „állam ellensége". A két família útjai egy szerelmi kapcsolaton keresztül találkoznak.
A kritikák egyöntetűen sikerként könyvelték el a sorozatot, méltatva, hogy némileg helyreállítja a keletiek becsületét.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés