hirdetés
hirdetés

Hipnózis Reklám - a DDB a rekordnevező

2008-04-14
A Hipnózis Kreatív Reklámversenyen tavaly az év ügynökségének választott DDB nevezett az idei megmérettetésre a legtöbb alkotással. A Kreatív Csoport szervezésében zajló idei verseny legjobbjait egy nemzetközi zsűri választotta ki, a díjakat április 17-én a Nagy Kreatív Napon adják át.
A Kreatív Csoport gondozásában zajló Hipnózisra idén a DDB nyújtotta be a legtöbb, összesen 15 nevezést, második helyen a Kirowski szerepel 12 pályamunkával, a harmadik a sorban pedig a Neo Interactive, amely hét alkotással indult a reklámversenyen.

A kilenctagú nemzetközi zsűri Stefan Krüger, a németországi Werbung und Verkaufen főszerkesztőjének vezetésével összesen 111 pályamunkát bírált el fogyasztóközpontú és társadalmi célú reklámok csoportban: film, sajtóhirdetés, indoor/outdoor megjelenés, banner, website, online film és egyéb kategóriában, valamint díjaznak DM, esemény és egyéb kategóriában is. A Hipnózison idén is átadják az év reklámja és az év ügynöksége elismerést.

A tavalyi Hipnózison összesen 123 hirdetést értékelt a zsűri, amelynek elnöke Bob Garfield, az Advertising Age amerikai marketingkommunikációs szaklap vezető kritikusa volt. 2007-ben az Év ügynöksége díjat a DDB reklámügynökség vehette át, az Év kreatív terméke elismerést pedig a Kirowski kapta az Unicum Nextnek készített reklámért.


A zsűri tagjai:

Stefan Krüger, a Werbung und Verkaufen főszerkesztője (Németország)
Arturas Olsauskas, a Best Marketing projektmenedzsere (Litvánia)
Gavin Lucas, a Creative Review szerkesztője (Nagy-Britannia)
Maja Jancic, a Marketing Magazin szerkesztője (Szlovénia)
Martin Mazag, a Strategie főszerkesztője (Szlovákia)
Pierre C. Meier, a Werbe Woche főszerkesztője (Svájc)
Romanita Oprea, a Campaign Romania főszerkesztője (Románia)
Emmanuelle Grossir, a CB News szerkesztője (Franciaország)
Vaclav Sochor, a Strategie szerkesztője (Csehország)
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés