hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hitel Heróval promózik a Diákhitel

Csekk Men, kicsi Bill és Hitel Heró a Diákhitel országos road showjának főszereplői. A promóciót házon belül, egy színitársulattal dolgozták ki ügynökségi alapötletből.
hirdetés

„A gonosz Csekk Men segédjével, kicsi Billel a havi keret fogságában tarja a szegény csirkejelmezes hallgatót, de jön Hitel Heró, és megmenti hősünket” – írja le a Diákhitel Központ közleménye a hallgatóknak szóló őszi országos promóciót.

A szeptember második felétől október végéig tartó road show sorra járja a magyar felsőoktatási intézményeket: a promóció hősei egy rövid performansz keretében felállítják a Diákhitel kreatívját tartalmazó állványt, majd két hét múlva hasonló körítéssel elviszik azt. A promócióról minden helyszín után összefoglaló videó kerül fel a YouTube-ra.



Az iskolákban emellett Hitel Heró matricákat is osztanak. A promóció ötletét a Diákhitel kreatívtenderén nyertes Well csirkefigurás kreatívkoncepciója alapján házon belül fejlesztették egy megnevezni nem kívánt színtársulat bevonásával – tudta meg a Kreatív Online Őri András kommunikációs igazgatótól.

A szakember azt is elmondta, hogy ez a BTL-aktivitás az ősszel indult médiakampány utókövetése. A szeptemberi nagyszabású aktivitás nemcsak a diákoknak, hanem a szülőknek is szólt, az online részéért az Arcus felelt, de hirdetések jelentek meg indoor felületen, rádióban és újságokban is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ez vmi vicc?
#
A diákhitel visszafizetését rögtön, az egyetem után már Júniustól kérik. Valaki évekre eladósodik. Szörnyű ez a kampány.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés