hirdetés
hirdetés
hirdetés

HM - két évre szóló megbízást adott

A Honvédelmi Minisztérium (HM) Zrínyi Kommunikációs Szolgáltató Kht. három pályázó közül kiválasztotta a rendezvényszervezési, médiavásárlási, valamint bellow-the-line kommunikációs eszközök beszerzése kiírt tender győztesét - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.

hirdetés

A Sensation Event Marketing dolgozhat a HM-nek, miután a legelőnyösebb ajánlatot adva megnyerte a kht. tenderét. Az augusztus végén kiírt közbeszerzési eljáráson a győztesen kívül még két cég - a Gála Party Service és a Nexus - indult.

A pályázóknak egy mintafeladatot kellett megoldaniuk, melynek témája az évente megrendezett Honvédelmi Nap volt. 

A Sensation feladata rendezvényszervezés, médiavásárlás, valamint BTL-eszközök beszerzése lesz, az ügynökség megbízása november 1-jétől 2009 november 1-ig szól. A minisztérium a feladatokra 120 millió forint keretösszeget határozott meg.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés