hirdetés
hirdetés

Hogyan él túl a kortárs képzőművészet korona idején?

A lassulás igényéről, a virtuális kiállítások terjedéséről és masszív tartalomgyártásról is beszélgettünk a kortárs képzőművészeti terület sokféle szegmensében dolgozó szakemberrel. A jövő, nem túl meglepő módon, bizonytalan. Itt a cikk rövidebb részletét olvashatjátok, a teljes riportot a Kreatív júliusi, letölthető számában lehet elérni.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Balkányi Nóra
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!