hirdetés
hirdetés

Hogyan jutottunk a popótotótól a tudatos apák magazinjáig?

A magyar Playboy címlapján egy női mellen filozofál Európa jövőjéről, az Apa magazin pedig arról értekezik, szabad-e meztelenül mutatkoznunk a gyerek előtt. Úgy tűnik, a magyar férfimagazin-piac végleg felnőtt, és a 2000-es évek elejét jellemző felhőtlen lazaságot felváltotta a komolyság. De mi is történt azóta, hogy az FHM és a CKM eltűnt a gimis padokból, és mennyire olvasnak ma másképp a férfiak online és printszöveget?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!