hirdetés
hirdetés
hirdetés

Területfoglalás

Hogyan nyernek közbeszerzési tendert a Group M cégek?

Feltűnően jól szerepelnek állami közbeszerzési pályázatokon egyes, a Group M nevű médiaügynökségi csoporthoz tartozó cégek. A konkurencia összehangolt tevékenységet sejt, az érintett cégek szerint ők csak kihasználják a lehetőségeket.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
a kartellezés egymástól független cégek versenysértő megállapodásait jelenti (például a magyar versenytörvény betűje szerint), a groupm cégek pedig pont hogy nem
függetlenek.
#
Csak csendben és halkan kérdezem, mert nem értek hozzá: két pályázónak azonos a telephelye, közös a recepciója, átfedés van a cégvezetői karban, azt nem
"kartellezésnek" hívják, ami ellen a GVH-nak hivatalból fel kellene lépni?
Nekem az jött le a cikkből, hogy a Group M minden tagjának azonos a külföldi tulajdonosa. Ha ez igaz, akkor ezek egy tenderben hogy lesznek versenytársak? Mint a sakkozó,
aki önmaga ellen játszik? Közbeszerzés-közbeszerzés, Te csodás!!
#
Gratulálok a cikkhez! Nagyon sok hasonlóra van szükség. Sajnos a kommunikációs szakma etikája hűen tükrözi az ország állapotát.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés