hirdetés
hirdetés
hirdetés

Honlapfejlesztőt választott az NFÜ

Egy ajánlat érkezett a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség honlapjának továbbfejlesztésére. A megbízást az eddigi ügynökség nyerte meg 21 millió forintért.

hirdetés

Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljáráson versenyeztette volna a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ), ha nem csupán egy induló lett volna a honlapja továbbfejlesztésére kiírt tenderén.

A nettó 21 millió forintért az NFÜ honlapját készítő, most is nyertes Carnationnek „egykapus kommunikációt elősegítő intézményi honlap kialakításának továbbfejlesztését” kell megoldania december 31-ig, összesen 1380 fejlesztési órában.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés