hirdetés
hirdetés
hirdetés

Horváth Éva domborodik a buszmegállókban

A Viasat3 csatornán hamarosan debütáló Éden Hotel sorozatot a műsorvezető 3D-s képével népszerűsítik a közterületen. Horváth Éva alig fedett teste a kék-piros szemüvegen át domborodik. 

hirdetés

Az Éden Hotel című sorozat március 7-én indul a Viasat3-on. A csatorna bevezetőkampányának része egy 3D-s közterületi megoldás: a plakáton Horváth Éva, a sorozat műsorvezetője alig fedett testtel csábítja a nézőket. Domborulatai a forgalmas helyek buszmegállóiban a plakáttal szemben lévő üvegre applikált kék-piros szemüvegben 3D-ben láthatók.

 

„Mivel az Éden Hotel egy vadonatúj formátum Magyarországon, ezért mindenképpen egyedülálló megoldásokkal szerettük volna megerősíteni a műsor klasszikus ATL kommunikációját, így úgy döntöttünk, hogy teret adunk az ügynökségeinknek, hogy extra elképzeléseik megvalósulhassanak” – nyilatkozta Dóczi Melinda, a Viasat marketingigazgatója.

Az Éden Hotel kampányán a Young & Rubicam dolgozik, az ügynökség tavaly tenderen nyerte el a megbízást. A plakát fotóját Nánási Pál készítette, a médiavásárlást a Maximize intézte. A plakátok gyártását és a felületet az EPA Média biztosította.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés