hirdetés
hirdetés
hirdetés

Human Telex - adriai kapcsolat

Horvát reklámügynökséggel kötött partneri megállapodást a Human Telex.
hirdetés
Horvátországban terjeszkedik a Human Telex, amely a horvát TFM reklámügynökséggel kötött partneri szerződést. A megállapodás szerint két ügynökség Horvátországban, valamint a volt Jugoszlávia területén közösen nyújt BTL-szolgáltatásokat. A két cég egy évre szóló szerződést kötött, amely július elsején lép életbe. Ennek értelmében a Human Telex know how-t és igény esetén humánerőforrást biztosít a horvátországi BTL-projektekhez. Tóth Gábor, a Human Telex üzletfejlesztési igazgatója elmondta, hogy az együttműködés módja minden esetben az adott projekttől függ majd: előfordulhat, hogy egy-egy DM vagy interaktív kampányt teljes egészében Magyarországról vezénylünk majd le, viszont a rendezvényeknél elsősorban az ötleteket és a jól bejáratott mechanizmusokat biztosítjuk partnerünknek, esetleg supervising szolgáltatással kiegészítve.

A Human Telex nem először dolgozik a horvát piacon, hiszen korábban a Lucky Strike cigarettamárka megbízásából bonyolított Horvátországban promóciókat, illetve a nevéhez fűződik a Chevrolet horvátországi bevezető partijának megszervezése is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés