hirdetés
hirdetés
hirdetés

Human Telex - Afrikában terjeszkedik

Marokkóban alakult meg két hónappal ezelőtt a Human Telex Maroc SARL. A főleg az event-szolgáltatásokra szakosodott céget Orosz Pál, a Human Telex magyarországi ügyvezető igazgatója vezeti.
hirdetés
A Human Telex az elmúlt két évben, több alkalommal is szervezett külföldi eseményeket, ilyen volt például a svédországi Tiesto koncert, de korábban Dublinban és Horvátországban is többször járt a cég event osztálya. Az ügynökség most is elsősorban az eseményszervező részlegre támaszkodva jelent meg Afrikában, ahol elsősorban Marokkóban, majd Egyiptomban és Tunéziában működik a jövőben.

Orosz Pál ügyvezető igazgató ezzel kapcsolatban elmondta: „Az afrikai piac óriási üzleti lehetőségeket rejt magában. Az eseményszervezés és egyáltalán a BTL-szolgáltatások piaca ott még gyerekcipőben jár. A megrendelők álmodni sem mernek olyan bulikról, megaeseményekről és profi szolgáltatásokról, ami nálunk már mindenkinek természetes. Úgy érezzük, hogy pont időben léptünk be az afrikai kontinensre” - mondta a vezető, aki hozzátette: a Human Telex Maroc SARL megalakulása nem kizárólag üzleti befektetés volt, hanem felmerülő piaci igényre válaszolt.

A Human Telex Magyarországon már évek óta dolgozik a Philip Morrisnak, és az együttműködésük híre eljutott a nemzetközi menedzsmenthez is, majd az afrikai régióból több felelős vezető is megkereste az ügynökséget konkrét feladatokkal. Ezeket a megbízásokat a Human Telex Maroc SARL teljesíti az idei évtől.

Egyelőre a magyarországi kollektívára támaszkodva működik az afrikai iroda, de az a Human Telex - magyarországi mintára - idővel szeretné kiépíteni a lokális humánerőforrásra támaszkodó helyi ügynökséget is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés