hirdetés
hirdetés
hirdetés

Human Telex - VIP party és jégszobrok Tunéziában

A Philip Morris afrikai leányvállalatának szervez ezerfős VIP partit a Human Telex a Marlboro népszerűsítésére, míg a dohánycég egy másik márkáját jet-ski versennyel és tengerparti jégszobrokkal segít bevezetni. Mint ismert, az ügynökség tavaly nyitott irodát Afrikában.
hirdetés

Tunézia legnagyobb klubjába, a Hammametben található Calypso-ba szervez ezerfős VIP partit a Human Telex, a Marlbloro cigaretta népszerűsítésére. A megbízás a Philip Morris dohánycég afrikai leányvállalatától érkezett, ahogy a Merit cigarettamárka bevezetéséhez kapcsolódó megbízások is: ehhez jet-ski versenyt szervez az ügynöskég, majd jégszobrokkal dekorálja a tengerpartot és a rendezvények helyszínéül szolgáló klubot.

A Human Telex tavaly jelent meg Afrikában, elsősorban rendezvény-részlegére támaszkodva, a tervek akkor marokkói, majd egyiptomi és tunéziai terjeszkedésről szóltak. A cég Magyarországon már évek óta dolgozik a Philip Morrisnak, és mint korábban írtuk, az ügynökség afrikai nyitásának híre az ügyfélnél nemzetközi szintre is eljutott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés