hirdetés
hirdetés

Hungarian Spirit – magyar est a Golden Drumon

2002-10-08
Az angol nyelvű reklámszakmai kiadványsorozat, a Hungarian Spirit a Golden Drum Nemzetközi Reklámfesztivál utolsó előtti estéjén C47 Hungarian National Advertising Party néven nagyszabású magyar estet szervez Portorozsban.

A Gála előtti éjszakán a cseh, a lengyel, a bosnyák és a horvát reklámosok mellett idén végre Magyarország is megrendezi saját National Advertising Party-ját (NAP), amely már több éve hagyományos esemény a Golden Drumon. A DJ-pultnál Erdélyi Zsolt, a Mono Consulting vezetője, a VJ szerepében Fabricius Gábor, a Republic of Art kreatívigazgatója gondoskodik magyar színekben a nemzetközi reklámszakma fergeteges hangulatáról.

"Fontosnak tartjuk, hogy méltóképpen képviseljük Magyarországot. Portorozs a régió reklámkészítői számára kicsit olyan, mint a labdarúgás számára egy rangos nemzetközi torna. Felül kell emelkednünk azon, hogy egy kis bajnokságban hétről-hétre egymásnak feszülünk és itt végre arra kell koncentrálnunk, hogy a magyar kommunikációs szakma jóhírét keltsük a világban"- nyilatkozta Alex Nemetz, a C47 Films ügyvezető igazgatója.

A rendezvény a hazai piacon ritkán tapasztalható együttműködési konstrukcióban, két filmprodukciós cég összefogásával jöhetett létre, névadó támogató a C47 Films (a német Neue Sentimental Film magyarországi képviselője), fő támogató pedig a j.a.p films, további támogatók a Zwack Unicum Rt., a Pick Rt., a Monarchia Borház, a Veritas Borkereskedés és a Dél-Békési Sütőipari Rt. A NAP szakmai támogatója a MakSz és a Golden Drum elnöksége.

A Hungarian Spirit kiadója Gosztonyi Csaba, a Kreatív volt főszerkesztője és a Golden Drum tiszteletbeli magyarországi nagykövete, szerkesztője pedig R. Nagy András, aki előzőleg a Kreatív média rovatát vezette és az Adtop című média adatkönyvet szerkesztette. A szlovéniai számhoz Dr. Serényi János, a MaKSZ elnöke írt köszöntőt. A kiadvány arculati megvalósítását a Fabrik végezte.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés