hirdetés
hirdetés
hirdetés

Húszmilliós bírság a NeoFM-nek

A rádió túl sok reklámot sugároz, és negyed órás hírek helyett csak öt perces hírblokkot ad esténként. Összesen már 55 millió forintot kell fizetniük az április és október közti szabálytalanságok miatt - írja az Index.

hirdetés

Összesen húszmillió forintra büntette szerdai ülésén a médiatanács a Neo FM-et, amiért a kereskedelmi rádió tavaly októberben a megengedettnél több reklámot és az előírtnál kevesebb híradást sugárzott - írja az Index, az MTI-re hivatkozva.

Kiricsi Karola szerdán sajtótájékoztatón elmondta: a Neo FM a vizsgált időszakban, szeptember 1 és október 31 között egyetlen nap sem teljesítette azon vállalását, hogy este nyolc óra után tizenötperces hírműsort kell adnia. Az Index információi szerint a hírműsor átlagos hossza alig haladta meg az öt percet, vagyis nem pár másodperces baki miatt bírságolt az NMHH. A médiatanács 17 millió forint büntetést szabott ki a médiatanács, a reklámidő-túllépésért pedig 3 millió forintot.

A NeoFM ugyanezen okok miatt már összesen 35 millió forint bírságot kapott az elmúlt hónapokban, legutóbb december 22-én 25 millió forintra büntették. Akkor a médiatanács azzal érvelt, hogy a szerződés megsértésére többször figyelmeztették a rádiót, de az nem változtatott a műsorrendjén, ezért bírságolták végül meg.

A két országos kereskedelmi rádió közül a Neo FM az Est Media és azon keresztül Econet tulajdonában van, míg a másik, a Class FM, a Fellegi Tamás által alapított Infocenteré.

(forrás: Index, MTI)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Érdekességként megjegyezném, hogy a bírságot az előző médiatörvény alapján szabták ki. Akkor is fizetett volna a Neo, ha nincs új törvény. Egyébként szintén
figyelemreméltó, hogy a többi rádiónak nem okozott problémát a szabályok betartása (kevesebb reklám, több híradás kellett volna csak).
De nem akartam megzavarni a fröcsögést holmi bugyuta tényekkel.
#
Nyilvánvaló, hogy az ún. Médiatanács is azért alakult, hogy jól lehúzzák a cégeket. Nem, már nem adóval, hanem kétharmados többséggel megalkotott "törvényes"
lopással. "Elvesszük oszt jó napot!". Kísértetiesen emlékeztet az 50-es évek padlássöpréseire, vagy a Tanú című filmre, ahol szegény Pelikánt disznóvágáson
kapták. El tudom képzelni a stopper órával rádiót hallgató egyént, ellenőrt, aki ezen perverzióját kiélve figyeli, hol lehet sarcoltatni. Szabályok ide vagy oda,
szerintem az "emberek" nem arra szavaztak, hogy úton, útfélen meglopják őket.

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés