hirdetés
hirdetés
hirdetés

IAB-s vezetők a Reklámkonferencián

Az IAB két amerikai vezetője is előad a Magyar Reklámszövetség szervezésében zajló egerszalóki reklámkonferencián. A kétnapos rendezvény a jövő héten lesz. 

hirdetés

Az Interactive Advertising Bureau (IAB) alelnöke, Patrick Dolan mondja majd el, hogy mit tud egy ilyen szervezet érdemben tenni a szakmáért, míg Peter Minnium, az IAB Rising Stars Ad Units projektjének vezetője a kreativitás és a technológia lehetséges metszéspontjairól beszél - mindketten a szeptember 27-én és 28-án zajló egerszalóki Országos Reklámkonferencia előadói lesznek. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) 19. alkalommal szervezi meg a tanácskozást. 

Első nap délelőtt plenáris ülések lesznek Kerényi Miklós Gáborral, a Budapesti Operettszínház főigazgatójával, a Magyarországi Krisna-tudatú Hívők Közösségének vezető lelki tanítómestere Sivaráma Szvámí Mahárádzsával és Fülöp Mártával, az MTA Pszichológiai Kutatóintézet tudományos igazgatójával. 

A délután szekcióülésekkel foglalkozik: a Mrs. White Media Consulting ügyvezetője, Incze Kinga Működő valóság címmel Patrick Dolannal és Kürti Sándorral beszélget, Halász Gyula ADCH-elnök Kreatív valóságában Máté Gábor fotós és Dúll Andrea környezetpszichológus is részt vesz, az Alternatív valóság szekciót pedig a Carbon Group ügyvezetője, Gosztonyi Csaba vezeti, aki az állatkert igazgatójával és egy karrier-tanácsadóval is beszélget majd. Ebben a részben Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője lesz a vitaindító. 

Másnap médiapiaci mélyretekintést és analízist ígér Török Diána, a Médiapiac.com főszerkesztője, míg Törőcsik Mária vezetésével azt tárgyalják ki a résztvevők, hogy milyen a valóságos fogyasztó, és miképp hat rá a valóságshow. Délután Szabó Erik, a Carnation vezérigazgató-helyettese marketing- és reklámállapot-felmérést vezet le a Kiterjesztett valóságban, ezzel párhuzamosan pedig Galambos Márton, az Origo rovatvezetője a termékek valóságba helyezéséről és azok árazásáról fog beszélgetni médiaoldali és  ügynökségi érintettekkel.

A reklámkonferencia esti bulijának középpontjában a Golden Brain díjátadója lesz, koncerttel, DJ-vel, és vacsorával.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés