hirdetés
hirdetés
hirdetés

Idén is lesz filmplakát-kiállítás

A 40. Magyar Filmszemléhez kapcsolódóan a Café Film idén is megrendezi a Magyar Filmplakát Kiállítást és Versenyt. Az esemény célja, hogy javítsa a hazai filmplakátok megjelenését és presztízsét.
hirdetés

Idén hatodik alkalommal rendezik meg a Filmszemléhez kapcsolódóan a Magyar Filmplakát Kiállítás és Versenyt, ahol az összes olyan, 2008-ban a mozikba került film plakátja szerepel, amelyet hazai tervező készített.

A versenyben résztvevő 30 filmplakát közül egy szakmai zsűri és a közönség választja ki a nyertes alkotásokat. A zsűri tagjai grafikusművészek: Árendás József, Ducki Kristóf, Futó Tamás, Lelkes László és Szugyiczky István.

A közönség a művekre a kiállítás helyszínén, a Filmszemle programjain kihelyezett urnáknál, valamint a rendezvény megújult honlapján szavazhat. A weboldalon az érdeklődők az összes kiállított alkotás mellett az elmúlt évek plakátjait, köztük a díjazott munkákat is megtekinthetik.

„A tavalyi hagyományt folytatva ismét pályázatot írtunk ki a rendezvény plakátjának megtervezésére, amivel a jövő grafikus nemzedékét, a szakmai felsőoktatásban tanulókat kívántuk megcélozni” – mondta el Hutlassa Tamás, a kiállítást szervező Café Film vezetője a szemléhez kapcsolódó másik versenyről.

A pályázatra 21 terv érkezett be, ezek közül a zsűri Máté András munkáját választotta ki. A nyertes a Budai Rajziskola Felnőttképzési tagozatának tanulója.

A filmplakát kiállítást Báron György filmesztéta nyitja meg január 26-án a Palace MOM Park mozi területén. Az alkotásokat február 3-ig lehet megnézni.

Idén egyébként egy különleges tárlat is lesz: a 40. Magyar Filmszemle alkalmából különleges kísérő-kiállítás tekinthető meg az elmúlt negyven év szemlenyertes játékfilmjeinek plakátjaiból a MOM Park első emeleti szintjén.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés