hirdetés
hirdetés
hirdetés

IHM - médiaügynökséget és rendezvényszervezőt választott

Két tenderén is eredményt hirdetett az Informatikai és Hírközlési Minisztérium (IHM), amely médiafeladatokra és rendezvényeinek lebonyolítására keresett partnert.

hirdetés

Ugyanaz a cég vásárolja és tervezi az IHM médiamegjelenéseit, amely tavaly, a szaktárca médiafeladatokra kiírt közbeszerzési eljárását ugyanis a feladatot korábban is ellátó Berg Média nyerte meg. A médiaügynökség 95 millió forintos ajánlatával szerezte meg a megbízást, amely három televízióra, három rádióra, hat portálra, 300 óriásplakátra, 12 napilapra, valamint hét heti- és havilapra vonatkozott.

A szerződés keretösszegre, és nem határozott időszakra szól. A győztesen kívül még két cég, a Café Reklám és a Poner versengett a megbízásért.

Az informatikai tárca rendezvényeinek megszervezésével és lebonyolításával a Sensation Produkciót bízta meg. A nyertesnek 40 millió forint áll rendelkezésére a feladat ellátására. A minisztérium négy jelentkező közül választott partnert: az Event Star, a Gála Party Service és a Média Hungária adott még be anyagot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés