hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ilyen kemény az élet egy iPhone szemszögéből

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Apple hétfőn mutatta be az idei iPhone kollekcióját, a 11, 11 Pro és a 11 Pro Max készülékeket. Ezek közül az utóbbi kettőből máris mém lett, a hátlapjukra került három kamera miatt ugyanis hirtelen nagyon sokaknak bejelzett a tripofóbiája, magyarul az apró lyukaktól való félelme.

Fotó: Twitter
Fotó: Twitter

Ám ezen túllendülve érdemes azzal is foglalkozni, hogy a fotós funkciókon kívül, miket ígérnek még az új modellek. A cég például állítja, hogy a friss iPhone széria darabjai minden szempontból strapabíróbbak lesznek a korábbiaknál. Ezt hangsúlyozzák az iPone 11 bevezetéséhez készített reklámfilmjükben is, amiben egy teló szemszögéből nézhetjük végig, milyen kemény élete van igazából egy telefonnak.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés