hirdetés
hirdetés

Indul a játék: hol a francban találom a kedvenc sorozatomat?

Ha eddig azt hitted, a Trónok harca sokáig minden idők legdrágább sorozatának számít majd, akkor nem hallottál még a Disney, az Amazon vagy az Apple világuralomra törő terveiről. 2019 végén hirtelen sokszereplőssé válik a verseny a streamingpiacon, az uralkodó Netflix-Amazon páros mellett a Disney és az Apple is elindította saját felületét. Közben a Netflix már Magyarországon is mozgásba lendült, és 2020-ban újabb fontos szereplők (Warner, NBCUniversal) akarnak rácsatlakozni a streamingvonatra. De mit érzékelünk mi ebből nézőként Magyarországon, és egyáltalán fenntartható ez?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!