hirdetés
hirdetés

Indul a Médiaunió-kampány

2009-01-29
A „Nincs de” szlogennel vág vissza a kifogáskereső magyaroknak a Médiaunió első, az egészségről és az egyéni felelősségről szóló óriás TCR-kampánya. A hatmilliárd forintos felületen futó nemzetprogramozó, cigiellenes és mozgáspárti reklámok jövő héten indulnak. Nézze meg az első szpotokat!

A kifogások tesznek tönkre – ideje megszabadulni tőlük, és tenni valamit. Nincs de – így lehetne összegezni a médiatulajdonosok összefogásával létrejött Médiaunió első, 2009-es kampánya kreatívjainak alapgondolatát.

Mint arról beszámoltunk, a hatmilliárd forintnyi TCR-felületen az egészségmegőrzéssel és az egyéni felelőséggel kapcsolatos üzenetek fognak futni. A hét pályázó ügynökség közül az ACG.Hey terveit választották a Médiaunió elnökségi tagjai (Gerendai Károly, Geszti Péter és Pusztay András), illetve az ADCH képviselői. A kampány médiarészén a Mediaedge:cia, online részén a Carnation dolgozik, a pr-feladatokat az ACG.Hey intézi, de az utóbbi területen újabb ügynökség bevonása is elképzelhető.



Mint azt az ACG.Hey győzelmekor a Kreatív Online-on megírtuk, a kampány többlépcsős lesz. A februártól májusig tartó első körben előbb általában lesz szó az önbecsapó magyar mentalitásról, majd az egészségtelen életmódról (a káros szenvedélyekről, az evési szokásokról és a mozgáshiányról). A szeptemberben induló második szakasz erősítené a pozitív attitűdöt és segítené a kitartást. Az ATL-reklámok mellett a kampány erős pr-rel és ambient elemekkel is operál majd.



Mint a csütörtöki kampányindítón Pusztay András elmondta: az itthon eddig példátlan költségvetésű TCR-kampány célja a valódi, mérhető tudatformálás és aktivizálás. Változni pedig van hova, mert a statisztikák lesújtóak: a magyarok fele túlsúlyos, a daganatos, szív- és érrendszeri betegségekre visszavezethető halálokat nézve dobogós helyen állunk Európában, így az itthon várható élettartam a férfiaknál 6, a nőknél 8 évvel marad el az EU-átlagtól.


 

Pál Zsombor

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés