hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Superbrands

Megkezdődött a Superbrands, vagyis a márkák versenye. A zsűri által kiválasztott legjobb márkák viselhetik majd 2010 „szuper” védjegyeit.
hirdetés

Hivatalosan is megkezdődött a márkák versenye. A 2010-es versenyen három kategóriában, Superbrands, Business Superbrands, és idén először MagyarBrands címekért is folyik majd a küzdelem.

A csaknem százezres termékadatbázis illetve a félmillió működő vállalkozás szűrésével kategóriánként 40-50 márkát kellett a zsűri tagjainak pontozniuk. Alisták összesítése után, legkésőbb május végén derül ki, kik viselhetik majd 2010 „szuper” védjegyeit.

A Superbrands zsűrijét, ami idén újabb reklám és marketingszakemberekkel bővült, a Magyar Szabadalmi Hivatal elnöke, Dr. Bendzsel Miklós vezeti, Kázmér Judit, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke pedig a Business Superbrands munkáját irányítja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés