hirdetés
hirdetés
hirdetés

Instore felületekkel bővült a Coop

Polcmegállítókon és kosárfüleken lehet hirdetni a p Coop üzletekben a POS Mediával való megállapodás révén. Az első kampányt a Vegeta futtatja az üzletláncban.
hirdetés

Országos instore kampányok lebonyolítására kínál lehetőséget a Coop hálózata, miután a különböző nagyságú üzleteket tömörítő cégcsoport három tagjával megállapodott a POS Media Hungary.

Ezek a Co-op Star, a Coop Szolnok és a Mecsek Füszért hálózatok, melyek a cég közleménye szerint országos lefedettséget biztosítanak az instore média területén.

A polcmegállító és egyéb megszokott instore-kommunikációs eszközök mellett a hálózatban új megoldást is bevezet a cég, a műanyag bevásárló kosarak fülén elhelyezhető kosárcímkét. Ennek az eszköznek a segítségével azokban a szupermarketekben is lehetővé válik a vásárlási folyamat végigkövetése, ahol nincsenek bevásárlókocsik.

A együttműködés keretében már júniusban látható a szupermarketekben a Podravka Vegeta kampánya.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés