hirdetés
hirdetés
hirdetés

Instore partner a Tescónál

Tenderen választott partnert a Tesco instore eszközeinek értékesítésére. A pályázaton öt ügynökség vett részt, a győztessel januártól dolgozik együtt az áruház.
hirdetés

A Tesco eredményt hirdetett az instore hirdetési eszközök felállítása, értékesítése és üzemeltetése tárgyában kiírt tenderén. Az eljáráson a Célcsoport Média nyert, rajta kívül indult még az áruház jelenlegi ügynöksége, a POS Media Hungary, valamint három másik cég, ez utóbbiak nevét nem hozták nyilvánosságra.

A Tesco és a Célcsoport Média nem ismeretlen egymás számára, mert eddig a parkolókban, field marketing területen csináltak közös promóciókat.

Az ügynökség tenderen elnyert megbízása jövő év januárjában lép életbe.

A Tesco egyébként nemrég hozta nyilvánosságra az eladáshelyi kommunikáció-hostess promóciós pályázatának végeredményét. A vállalat partnere – az idei évhez hasonlóan - a HD Group, a HPS, a Lauritzen Instore és a Prohome.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés