Ismételt a Kirowski Isobar a Hipnózison
A tavalyi évhez hasonlóan ismét a Kirowski Isobar lett az év ügynöksége a Kreatív Csoport által szervezett Hipnózis Kreatív reklámversenyen. Buli is volt egy új, nagyon jó helyen.
Bravúrosan ismételt, azaz 2012 után ismét a Kirowski Isobar lett az év ügynöksége Kreatív Csoport által szervezett Hipnózis Kreatív reklámversenyen. Az ügynökség összesen négy első, három második és egy harmadik helyet szerzett, továbbá övék lett az Év Kreatív Termékéért járó díj is. A Hipnózis bulival egybekötött díjátadóját április 30-án este tartottuk a Budapest Music Centerben. A partiról is hamarosan beszámolunk majd.
A versenyre egyébként összesen 38 ügynökségi és 7 ügyféloldali nevezés érkezett, a legtöbb nevezés a Kirowski Isobartól, akik összesen 16 munkát neveztek. Rövidlistára végül 60 projekt került 31 nevezőtől és összesen 18 díjat adtunk át.
A shortlistesekről külön videó is készült:
Társadalmi Célú Hirdetések
Film
I. helyezés: Kirowski Isobar – Adományvonal Filmek (Magyar Telekom)
II. helyezés: Idea Time és Mosoly Alapítvány – Álarc
III. helyezés: Artinvent – Milyen jövőt akarsz Várpalotának?
Várpalota - green - festival from artinvent on Vimeo.
I. helyezés: Café Communications – Ne hagyd, hogy a forgalom irányítsa a reggeled! (Magyar Kerékpárosklub)

II. helyezés: Greenroom és Spar Magyarország – Malacetető

III. helyezés: Magyarországi Református Egyház – Egy asztalnál ülünk mind SZJA egyszázalékos felajánlás kampánya

Online
I. helyezés: Magyarországi Református Egyház – Fiú
Integrált kampányok
II. helyezés: HG360 Reklámügynökség – Téli Imidzs Kampány (Új Széchényi terv, Nemzeti Fejlesztési Ügynökség)
Fogyasztóközpontú hirdetések
DM
I. helyezett: Allison Advertising – FedEx Macaron dm kampány
Esemény
I. helyezés: Milka nagy lassúzós nap – HPS Experience
II. helyezés: Kirowski Isobar és HD Event – Csúszda (T-Mobile)
III. helyezés: HPS Experience – Nike üzlet megnyitó esemény
Egyéb
I. helyezés: Kirowski Isobar és HD Group - Csúszda (T-Mobile)
II. helyezés: Team Red - Vodafone 3G öltözőfülkék
III. helyezés: Grey Worldwide Hungary - Allianz E-HOUSE
Online-website
I. helyezés: Örömdal kampány - a Kirowski Isobar weboldala a T-mobile megbízásából

Online banner
I. helyezés: Nagyobb térre vágyik? - Café Communications az OTP Bank megbízásából
II. helyezés: Kirowski Isobar éjszaka hangjai banner a Budapesti Fesztiválzenekar Alapítvány megbízásából
Online film
I. helyezés: Vigyázz, Lépcső! - Visionary7, Budapesti Fesztivál Zenekar
MIND THE STAIRS! from VISIONARY 7 on Vimeo.
II. helyezés: Reklám a továbbkattintás ellen! - Café Communications, megbízó: OTP Bank
III. helyezés: Not the right moment - Kirowski Isobar és Umbrella, megbízó: Portfólió Night
Online-egyéb
I. helyezés: Online hullámzás a magyar olimpiai csapatért - HPS Experience Facebook-kampánya a Kraft Foods megbízásából
Megosztott II. helyezés: Leo Burnett - Zsani és Kornél, megbízó: Ingatlanbazár.hu
Megosztott II. helyezés: Acitivia Pocak kampány - Young & Rubicam, Ombrello a Danone Magyarország megbízásából
III. helyezés: NNG C++Game, ügynökség: Kriek.hu
A prezentációt letölthető formában a cikk végén is megtalálhatják!
Print indoor, outdoor
I. helyezés: Budapesti Fesztivál Zenekar billboard-ja - Kirowski Isobar

II. helyezés: Olvasnivaló - Lowe GGK, megbízó: Metropol

III. helyezés: Vigyázat, mindent visz! - Greenroom, megbízó: Brandloyalty

Print sajtóhirdetés
I. helyezés: Greenroom - Vigyázat, mindent visz!, megbízó: Brandloyalty

II. helyezés: Red Cell Budapest – KOKESHI (Magyar Suzuki Zrt.)

Megosztott III. helyezés: Volt fesztivál születésnapi sajtóhirdetése - Kirowski Isobar, megbízó: T-Mobile
Megosztott III. helyezés: Bicikli, gardrób, vezetékek - Leo Burnett, megbízó: OTP Bank

Film
I. helyezés: Pályaudvar - Café Communications, megbízó: a UPC
II. helyezés: Leo Burnett - Krisztián, Nóra, megbízó: Samsung
III. helyezés: HPS Experience - Guru – íz, ami helyrerak! (Friesland Campina)
Integrált kampány
I. helyezés: Vodafone Hangtérkép - Team Red/ Up/ Mito
II. helyezés: Jövőt teremtünk projekt az Erste Bank megbízásából – Oditech Studio és Myrtis Creative
Digitális Repülőtéri Citylight
I. helyezett: Café Communications - Hordárok Digitális citylight-ja, megbízó: OTP Bank

Fődíjak
Az Év Kreatív Terméke:
Csúszda – Kirowski Isobar, HD Group, megbízó: a T-Mobile
Az év ügynöksége 2012-ben:
Kirowski Isobar
Hamarosan képek a díjkiosztóról!!!