hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt egy rakás szép fesztiválfotó

A Heineken gyűjtötte és most ki is állítja őket.

hirdetés

A Heineken hajlamos egy fesztiválszezont értékelő beszélgetéssel és a fesztivál-sajtófotó pályázatának eredményhirdetésével zárni a szezont, idén is így tettek.

Azon kedves olvasóinknak, akik maguk sem riadnak vissza fesztiválok látogatásától, a beszélgetés nem sok újat mondana: fontos a vizualitás, népszerűek a szponzorhelyszínek. Az már érdekesebb, hogy nagyot ment a Soproni IPA, és idén is két számjeggyel nőttek a csapolt cider eladások is.

A fotópályázat amatőr kategóriáját 186 munka közül Pályi Péteré nyerte, a majdnem száz sajtófotóból Major Kata lett az év hivatalos fesztiválfotósa. Elől az ő munkája, alatta néhány, ami engem jobban elkapott a döntősök közül, a képekre kattintva a profi mezőny összes döntőse végigkattintható. Október végéig a budapesti Hadikban vannak kiállítva, aztán székesfehérvári, soproni, debreceni és pécsi sörözőkben turnézik majd a tárlat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés