hirdetés
hirdetés
hirdetés

Iwiw - megyére és nemre szűr

Az Iwiw tavaszi újdonsága, hogy a közösségi site-on lehetővé vált a hirdetések nemek és megyék szerinti megjelenítése: a portálon a hirdetők úgy állíthatják be reklámjaikat, hogy azok az adott megyéből származó, adott célcsoport nemére vonatkozóan jelenjenek meg.
hirdetés
Az újítás az Iwiw és az Etarget együttműködési megállapodásának köszönhető. A cégek szerint a felhasználók számára a nemek és megyék szerint célzott hirdetések egyre értékesebbé és tartalmukat tekintve érdekesebbé válnak, miközben azok jelentős anyagi megtakarítást jelenthetnek.

Ezentúl egy helyi szinten vagy legfeljebb néhány megyében érdekelt vállalkozás képes lesz hirdetéseit az adott megyéből származó célcsoporthoz eljuttatni, miközben nemek szerint is megszólíthatja az érdeklődőket. „Ugyanígy a hirdetések nemek és megyék szerinti szűrése a nagyvállalatokat és a médiaügynökségeket is hozzásegítheti ahhoz, hogy lényegesen pontosabban kommunikálhassanak a célközönségükkel” – írja a cég közleményében.

A célzott hirdetések beállítására az Etarget ügyfélfiókjában van lehetőség.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés