hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jelentős csapatmozgások a Kreatívnál

Új online vezető szerkesztő csatlakozott hozzánk tovább dinamizálni a dinamikus fejlődést, és ez még nem minden!

hirdetés

Az elmúlt hetekben új kollégánk, Nagy Zsolt vette át a kreativ.hu irányítását vezető szerkesztőként. Zsolt a Forbes magyar kiadásától érkezett, ahol szintén főképp az online-nal és különszámokkal foglalatoskodott. Sokat fog érni a tapasztalata a Kreatív Online régóta esedékes megújításánál, míg a nyomtatott Kreatív magazinnál rovatszerkesztőként és szerzőként számítunk rá.

Csak átmenetileg, de búcsúzunk Győri Zsófitól, aki nyáron érkező kisbabáját várja, és a szerkesztőségi chatszoba alapján hamarosan elkészül egy memoárral arról, ez milyen szórakoztató dolog karantén idején. (Előzetes: nem nagyon.) A magyar pr-szakmának nem kell sokáig nélkülöznie őt, szerzőként a szülési szabadság alatt is körülöttünk marad aszteroidaként. Zsófi helyét állandó szerzőnk, Balkányi Nóra veszi át az irányítóközpontban. Hajrá, Zsófi, szia, Nóri!

Szerényi Szabolcs főszerkesztő-helyettes az év elején döntött úgy, hogy tíz év után távozik a kiadótól. A jövőben szabadúszóként tevékenykedik a tartalomgyártás, kommunikáció és marketing területén, valamint több időt és figyelmet szentel irodalmi pályafutására – összegezte terveit közlönyünknek. Szorítunk a terveknek minden fronton!

Bicsérdi Ádám és Fülöp István szerkesztőink rendületlen bástyáink (fáraóink!) a jövés-menés közepette, és már nagyon várják, hogy átadhassák az évek óta gazdátlan A Kreatív Kedvence vándordíjat annak az ügynökségnek, aki elsőre helyesen adja le a stáblistát a kampánybejelentőhöz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés