hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jóval többért kelt el a hódmezővásárhelyi megbízás

Nem született meglepetés a hódmezővásárhelyi városmarketing-tenderen: a korábbi partner egyedüli ajánlattevőként nyerte el a feladatokat. A város 26 millióval többet fizet, mint tervezte.

hirdetés

Megismétlődött a két évvel ezelőtti eredmény: egyedüli ajánlattevőként a Prestige Média nyert a hódmezővásárhelyi városmarketing-tenderen. Igaz, az arányok változtak: ezúttal öt évre kerestek partnert és a város nettó 70 millió forintra becsülte a tender értékét.

Az ügynökség most is magasabb összegű ajánlatot tett, mint amit a tenderkiírásban a város megjelölt, az idei eltérés azonban jelentős: 2008-ban csak 1,8 millió forinttal vállalták többért az eredetileg 27 millió forintra becsült feladatokat, most azonban nettó 26 millió forint a különbség. Ez azt jelenti, hogy a Prestige Média 60 hónapon át nettó 96 millió forintért segíti az önkormányzatot.

A városmarketing-feladatok nehezen találtak gazdára, először ugyanis tavaly év végén jelent meg a hirdetmény, majd áprilisban újra kiírták a tendert.

A Hírszerző még az év elején számolt be arról, hogy Hódmezővásárhelyen kívül Pécs és Dombóvár is igényt tartott a Prestige Média szolgáltatásaira, aminek ára esetenként igencsak húzós.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés